לייעוץ חייגו 050-5288931

סוככים קבועים



סוככים קבועים הם פתרון יעיל לשנים רבות

כל אחד יודע שכאשר הקיץ מגיע הישיבה מחוץ לבית תחת קרניה המעיקות של השמש יכולה להיות לא פשוטה וחייבים למצוא במהירות פתרונות הצללה. עבור בתי עסק, הצורך הוא מיידי ומשמעותי יותר כיוון שלפתרון הצללה יעיל תהיינה השפעה ישירה על הלקוחות שיתארחו בחלקיו החיצוניים של בית העסק ומתוקף כך גם השפעה ישירה על ההכנסות. עבור בתים פרטיים הצורך בהצללה יכול להשפיע באופן ניכר על כל איכות החיים, שהרי בית מוצל הוא נעים וקריר יותר וגם הסביבה החיצונית לו בטוחה למשחק של ילדים ולישיבה נעימה בחוץ. בהתייחס לסוככים חשוב להבחין בין שני מצבים שונים: התקנת סוככים קבועים לעומת התקנת סוככים זמניים. הרעיון מאחורי התקנת סוככים קבועים מתבסס למעשה על הקיבוע שלהם לקיר ולא לסוכך בפועל. פירוש הדבר הוא שלאחר ביצוע הקיבוע לקיר ניתן להתקין באופן עצמאי מדי שנה את הסוכך עצמו בימי הקיץ החמים ולהוריד אותו על פי הצורך.

סוככים קבועים

היתרונות בהתקנת סוככים קבועים

• סוככים קבועים חוסכים זמן רב ולא מעט כסף ועל כן הם יעילים במיוחד עבור המגזר העסקי, עבור מסעדות שצריכות להיות מוכנות לקיץ במהרה ועבור מגוון רחב של עסקים דומים. • סוככים קבועים יעילים גם עבור בתים פרטיים וחצרות שכן עבור אלו ההתעסקות החוזרת עם התקנת סוככים מדי שנה היא בהחלט מיותר ומעיקה. מעבר לכך, סוג אחר של סוככים קבועים אלו הם הסוככים עשויי העץ. בעבור סוככים קבועים אלו נדרשת אמנם השקעה גדולה יותר, אך אין כל ספק שמדובר על שדרוג דקורטיבי משמעותי לכל חצר ולכל גינה. סוככים קבועים העשויים עץ משתנים ביניהם במגוון רחב ביותר של פרמטרים ומומלץ להתרשם מדגמים שונים ומאיכויות שונות של סוככים קבועים עשויי עץ בטרם תתקבל ההחלטה. בעת התקנה של סוככים קבועים עשויים עץ חשוב מאוד להקפיד על בחירה בסוגי עצים טובים וחשוב לבחון כי מדובר בעבודה מקצועית, שתבטיח כי חומרי הגלם השונים יעמדו בתנאי מזג האוויר השונים ולא יתבלו לאורך השנים. עניין נוסף שחשוב לבדוק בכל פעם שמדובר על סוככים קבועים הוא לוודא כי אכן בחרנו בחברת יצרן מוכרת ומיומנת. אחרי הכל, כאשר מדובר על סוככים קבועים הצורך לשמר אותם לאורך זמן הוא משמעותי יותר ואנו בהחלט רוצים להיות סמוכים ובטוחים שנוכל לקבל שירות איכותי ומקצועי בכל תקלה שלא תתעורר בעתיד.

סוככים קבועים מזמינים רק אצל סככות פאר

שלושים שנים של ניסיון ומיומנות בהתקנת סוככים קבועים הביאו את נציגי סככות פאר לדעת לתת את המענה המושלם לכל דרישה. הצוות המיומן של סככות פאר יכול להגיע למקום אשר בו נדרשת התקנת סוככים קבועים להעניק ייעוץ מקצועי ללא כל תשלום וללא התחייבות אודות הסוכך העדיף ביותר עבור אותו המקרה. כמו כן, ניתן להתאים מערכת הצללה לכל הבית, אשר מתואמת ומעוצבות בהרמוניה. סוככים זהים עבור החלונות, עבור רחבה קדמית ורחבה אחורית ועוד מגוון רחב של אפשרויות תצור מראה איכותי ומרשים ותהפוך את הבית כולו למקום שנעים יותר לשהות בו.

עגלות מחסן